DUCATO ÁRUSZÁLLÍTÓ
Fő jellemzők
- Raktérfogat - akár 17 m3
- Teherbírás - akár 2,2 t
-[...]
Az új lökhárító három különálló részből és a hűtőrácsból épül fel. Az elemek egymástól függetlenül leszerelhetők, így a karbantartás gyorsabban és költséghatékonyabban végezhető. Formáját úgy alakították ki, hogy maximális védelmet biztosítson. A forró sajtolással bevont hűtőrács rendelhető metálszürke és piano fekete színben.
A LED nappali menetfényeket és fényszórókat úgy helyeztük el, hogy ütközés esetén védve legyenek és 40%-kal hatékonyabban megvilágítást biztosítsanak.
A nagynyomású vízsugárnak köszönhetően a visszahúzható fényszórómosók a lámpa teljes felületét tisztán tartják, így azok jobban megvilágítják az úttestet és biztonságosabbá teszik a vezetést.
Az első lökhárító alján elhelyezett ködlámpák a maximumot nyújtják láthatóság tekintetében.
A külön rendelhető, kétrétegű, fémoxidokat tartalmazó Solex üvegből készült szélvédő érezhetően csökkenti a kabinba bejutó UV-sugárzást, így komfortosabbá teszi az utazást a jármű fedélzetén. Emellett napos időben csökkenti a jármű fogyasztását azáltal, hogy a légkondicionáló berendezést kevesebbet kell üzemeltetni.
A Ducato csomagtere a két kihúzható fellépőnek köszönhetően még könnyebben hozzáférhető. Egyikük hátul, míg a másik a jármű oldalán található. Mindkét fellépő csúszásgátló alumíniummal van bevonva és maximum 150kg-ig terhelhetőek.
A továbbfejlesztett fékrendszernek köszönhetően megnövekedett a teljesítmény és tartósság és csökkent a működés közbeni zajszint.
7 különböző típusú hátsó felfüggesztés rendelhető:
- 1 szimpla laprugós felfüggesztés
- 1 „komfort” felfüggesztés szimpla laprugóval és stabilizátor rúddal
- 1 dupla laprugós felfüggesztés
- 2 dupla laprugós felfüggesztés, megnövelt hasmagassággal és stabilizátor rúddal, rendelhető 2500 kg-ig terhelhető hátsó tengellyel is
- 1 kompozit anyagokból készített felfüggesztés, amely 15 kg-mal csökkenti a jármű tömegét, megnövelt hasmagassággal és stabilizátor rúddal
- 1 önszabályozó légrugós felfüggesztés, rendelhető air-comfort változatban nagy terheléssel járó munkákra átalakított járművekhez
A hátramenetbe váltáskor bekapcsoló, 5”-os kijelzővel felszerelt tolatókamera egyszerűbbé és biztonságosabbá teszi a tolatási manővereket.
Az ultrahangos tolatóradar hátramenetben válik aktívvá és szaggatott hangjelzéssel figyelmezteti a vezetőt, ha a jármű akadályhoz közeledik.
A visszapillantó tükrök amellett, hogy a parabolikus kialakítású felületnek köszönhetően panorámaképet mutatnak a jármű mögötti területről, rendkívül praktikusak is, hiszen a kabin belsejéből elektromosan állíthatók.
A jármű fő elemeit – például a karosszériát és a mozgó alkatrészeket – továbbfejlesztették ellenállóképesség, tartósság és megbízhatóság szempontjából.
Személyre szabhatja Ducato áruszállító exkluzív Mopar® tartozékokkal
ALUMÍNIUM TETŐCSOMAGTARTÓ - A közepes tengelytávú Ducato verziókhoz.
ÖSSZECSUKHATÓ ALUMÍNIUM LÉTRA - Alacsony tetőmagassághoz.
ALUMÍNUIM KERESZTTARTÓ - A rövid és hosszú tengelytávú verziókhoz. 3 darabos készletben.
HÁTSÓ SÁRFOGÓ - Ducato logóval. 2 darabos készletben.
Techno vagy Classic? A Ducato két különböző műszerfallal rendelhető, amelyek nemcsak praktikusak, hanem elegáns stílusukkal tökéletes összhangban vannak a belső tér finom anyagaival. A szellőzők keretét a Techno műszerfalon ezüst, míg a Lounge verzión bronz bevonat borítja.
Egyedi kialakításnak köszönhetően a többfunkciós tartókonzolon akár 10”-os okostelefonok és táblagépek is elhelyezhetők. Így irodáját mindenhova magával viheti.
A Ducato minden verziója felszerelhető manuális vagy automata légkondicionáló berendezéssel, mely a kabinban egyenletesen osztja el a levegőt.
A hűtött tárolórekesz hidegen tartja ételeit és italait, ha a légkondicionáló berendezés be van kapcsolva.
A Webasto Thermo Top „C” programozható fűtőberendezésnek köszönhetően a jármű akár 24 órával indulás előtt felfűthető. A fűtőberendezés rendelhető továbbá időzítő nélküli változatban.
A Ducato ülései maximális komfortot biztosítanak. Az első ülések fűtése egyetlen gombnyomással bekapcsolható, míg a hidraulikus rugók és a rezgéstompító rendszer elnyeli a jármű mozgásából adódó rázkódásokat, így a kabinban az utazás egyenetlen terepen is kényelemben telik.
Az elöl utazók helyet foglalhatnak különálló üléseken vagy – a tágas kabinnak köszönhetően – egy üléspadon, melynek középső háttámlája praktikus asztallá alakítható. Mindkét konfiguráció 3-pontos biztonsági övvel és különálló fejtámlákkal van felszerelve.
A borítás elrejti az ülések tartóelemeit, illetve az első ülések alatt elhelyezett tárolórekeszeket.
A Comfort-Matic robotizált váltó csökkenti a jármű üzemanyag-fogyasztását és károsanyag-kibocsátását, valamint elsősorban a városokban rendkívül komfortossá teszi a vezetést. Két (szekvenciális és teljesen automatikus) üzemmódban használható, így mindig kedvenc vezetési stílusát választhatja.
Lehetőséget kínálunk a raktér falának bevonására is műanyag védőpanelekkel. Igény szerint rendelhető középmagas vagy a raktérplafonig érő védőpanel.
A 250°-ban nyitható hátsó ajtók minden eddiginél egyszerűbbé teszik a be- és kirakodást, valamint optimalizálják a munkaterület méretét a szűk helyeken is. A speciális zsanéroknak köszönhetően az ajtók három állásban rögzíthetők.
A raktér és a kabin igény esetén 2 hangszigetelt válaszfallal választható el. A külön rendelhető, ellenálló fém szerkezet megakadályozza, hogy hirtelen fékezéskor a szállított rakomány a kabinba hatolva megüsse a sofőrt.
A raktér praktikus plafonlámpákkal világítható meg, melyek szükség esetén kivehetők és hordozható elemlámpaként használhatók. A helyére visszahelyezve az elemlámpák akkumulátora automatikusan töltődik.
Megfelelő motor minden feladatra: dízel vagy gáz, hatékony üzemanyag-fogyasztás és alacsony károsanyag-kibocsátás, dinamikus és környezetbarát működés. A felváltás jelzővel felszerelt MultiJet motorok rendelhetők Start&Stop rendszerrel. Az összes manuális verzió 6-fokozatú sebességváltóval kerül legyártásra, speciális váltóáttételekkel a Maxi modellekhez. A FEL gomb megnyomásával optimalizálható a sebességváltás amikor a jármű tele raktérrel vagy lejtőn felfelé közlekedik.
120 MultiJet2
Hengerűrtartalom: 2287 cm3
Típus: Dízel, 4 henger egy sorban
Befecskendezés: MultiJet Common Rail közvetlen befecskendezés turbófeltöltővel és levegőhűtővel
Maximális teljesítmény: 120 LE (88kW) 2750 ford./perc
Maximális nyomaték: 320 Nm 1400 ford./perc
Környezetvédelmi szint: Euro 6(B) CO2 kibocsátás (g/km): 186-211 Kombinált fogyasztás: 7,1 - 8,0 (l/100km)
140 Natural Power
Hengerűrtartalom: 2999 cm3
Típus: Dízel, 4 henger egy sorban
Befecskendezés: Elektronikusan vezérelt szekvenciás MPI befecskendezés kettős üzemanyag-rendszerrel, speciális elektronikus befecskendezőkkel a metán és benzin üzemanyagokhoz, turbófeltöltővel és levegőhűtővel.
Maximális teljesítmény: 136 LE (100 kW) 2730 ford./perc
Maximális nyomaték: 350 Nm 1500 ford./perc
Környezetvédelmi szint: Euro 6(B) CO2 kibocsátás (g/km): 222-238 Kombinált fogyasztás: 12,4 - 13,3 (m3/100km)
140 MultiJet2
Hengerűrtartalom: 2287 cm3
Típus: Dízel, 4 henger egy sorban
Befecskendezés: MultiJet Common Rail közvetlen befecskendezés turbófeltöltővel és levegőhűtővel
Maximális teljesítmény: 140 LE (103 kW) 3,500 ford./perc
Maximális nyomaték: 350 Nm 1400 ford./perc
Környezetvédelmi szint: Euro 6(B) CO2 kibocsátás (g/km): 186-215 Kombinált fogyasztás: 7,1 - 8,2 (l/100km)
160 MultiJet2
Hengerűrtartalom: 2287 cm3
Típus: Dízel, 4 henger egy sorban
Befecskendezés: MultiJet Common Rail közvetlen befecskendezés turbófeltöltővel és levegőhűtővel
Maximális teljesítmény: 160 LE (118 kW) 3500 ford./perc
Maximális nyomaték: 380/400* Nm 1500 ford./perc
Környezetvédelmi szint: Euro 6(B) CO2 kibocsátás (g/km): 178-206 Kombinált fogyasztás: 6,7 - 7,8 (l/100km)
180 MultiJet2
Hengerűrtartalom: 2287 cm3
Típus: Dízel, 4 henger egy sorban
Befecskendezés: MultiJet Common Rail közvetlen befecskendezés turbófeltöltővel és levegőhűtővel
Maximális teljesítmény: 178 LE (130 kW) 3500 ford./perc
Maximális nyomaték: 400/450* Nm 1,500 ford./perc
Környezetvédelmi szint: Euro 6(B) CO2 kibocsátás (g/km): 178 - 206 Kombinált fogyasztás: 6,7 - 7,8 (l/100km)
Vezessen járatlan utakon is. Az új Ducato állandó összkerékhajtású változatai mechanikus váltóval, viszkókuplunggal rendelkeznek, amely automatikus nyomatékelosztást biztosít. A 4x4-es hajtás 130Le-es verziókhoz érhető el, és kompatibilis a biztonsági rendszerekkel. Elérhető hátsó differenciálzár opció is.
A Ducato egyet jelent az optimális biztonsággal és teljesítménnyel. A járművet a legmodernebb vezérlő és biztonsági technológiákkal szerelték fel.
Autonóm vészfék rendszer egy olyan integrált rendszer, amelynek célja, hogy megelőzzön vagy tompítson egy lehetséges ütközést. A rendszer egy kamera segítségével észleli az úttesten levő akadályokat, és figyelmezteti azokra a vezetőt, amennyiben a sofőr nem reagál, vészfékezésbe kezd.
A hátsó lökhárítóba szerelt radarok segítségével a rendszer észleli a hátulról érkező járműveket, amelyek a holttérben haladnak, és azért nem láthatóak a tükörben.
A rendszer tolatás közben a radarok segítségével észleli azon járműveket, amelyek oldalról közelítenek felénk. Ezáltal megelőzhetőek a tolatáskor bekövetkező ütközések.
Az ESC rendszer vészhelyzetekben – például ha hirtelen ki kell kerülnie egy akadályt – automatikusan aktiválódik. A rendszer monitorozza a jármű oldalirányú gyorsulását és sebességét, az úttapadást és a kormánykerék szögét. A gyűjtött adatokat feldolgozza, és ha szükséges, a nyomaték megváltoztatásával és a fékrendszer működtetésével visszaállítja a jármű stabilitását.
A borulásgátló rendszer az ESC egy kiegészítő rendszere. A rendszer segít elkerülni a borulás kockázatát nagy sebességnél és megakadályozza a karosszéria dőlését alacsony sebességű kanyarodáskor.
Lejtőn való induláskor rövid ideig fenntartja a féknyomást és megakadályozza a jármű hátragurulását anélkül, hogy a vezető a kézifékkel beavatkozna. Ezután a rendszer az induláshoz automatikusan kioldja a fékeket.
Az ESC rendszerbe integrált elektronikus terhelés-ellenőrzés a jármű terhelési tulajdonságait számítja ki menet közben, nevezetesen az összsúlyt, valamint a tömegközéppont helyzetét. Ezen paraméterek alapján új beállításokat és beavatkozási határértékeket számít ki, és továbbítja azokat az ABS, ASR, ESC és borulásgátló rendszereknek, így azok a lehető leghatékonyabban tudnak működni.
A Traction+ egy innovatív hajtásvezérlő rendszer, amely jobb hajtást biztosít a járműnek a csúszós felületeken. Ha az egyik hajtott kerék megcsúszik, a Traction+ az ESC rendszerrel együttműködve átirányítja a nyomatékot a legjobb tapadású kerékre. Így javul a jármű kezelhetősége és iránystabilitása.
A Lejtmenet asszisztens lehetővé teszi, hogy akár 50%-os lejtőkön a fék vagy gázpedál használata nélkül vezessen, így Önnek csak a kormányzásra kell koncentrálnia.
A sávelhagyásra figyelmeztető rendszert úgy tervezték, hogy rossz látási viszonyok között is képes legyen megállapítani, ha a jármű elhagyja a sávot, amelyben halad. Veszély esetén a rendszer akusztikus és vizuális jelekkel figyelmezteti a sofőrt a potenciális veszélyre.
A TSR a fedélzeti kamerát használva felismeri a sebességkorlátozó és előzést tiltó táblákat és azokat a fedélzeti kijelzőn megjelenítve figyelmezteti a sofőrt a korlátozásokra.
A rendszer automatikusan be- és kikapcsolja az országúti fényszórókat, így jobb látási viszonyokat biztosít és éjszakai vezetéskor a szembejövő járművek automatikus felismerésével és a fényszórók tompításával csökkenti a szemből érkező sofőrök elvakításának kockázatát.
Az esőérzékelő esőben aktiválja az ablaktörlőket és az eső intenzitásának megfelelően szabályozza sebességüket. A sötétedésérzékelő automatikusan bekapcsolja a tompított fényszórókat, ha a természetes fény nem biztosít megfelelő látási viszonyokat.
A tempomat segítségével a járművet a beállított utazási sebességen tarthatja. A sebességkorlátozóval beállítható a maximális utazási sebesség, így a vezetés biztonságosabbá válik és csökken a közúti szabálysértések kockázata. Előzéskor a gázpedál teljes lenyomásával a sofőr túllépheti a beállított értéket.
A rendszer folyamatosan ellenőrzi a gumiabroncsok nyomását és jelzi a nyomáscsökkenést a fedélzeti számítógépen.